Juldagen...

Juldagen idag och igår var dagen och kvällen riktigt trevlig!
Fick mig lite pengar i julklapp, som kommer passa perfekt till de jag ska köpa :p
Fick sängkläder, stekpanna, en febertermometer som man tar i pannan, en locktång med olika tillbehör. Och självklart de jag velat ha länge:



Var såklart tvungen att prova den idag, eller Karro fixade mitt hår, så här vart det:



Nu längtar jag att det ska bli lördag så vi får åka och hämta mitt hjärta från lule <3
Ska bli så roligt att se när hon ser alla paket som ligger och väntar på henne :)
Saknar min sötnos =)
Och hon ringde igår och sa god jul åt mamma <3

Nu ska jag fortsätta se lite tv och sånt =)


Ha en fortsatt trevlig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback