My night has...

Long time no see....

Under helgen har vi bara haft det mysig <3
Söndag tog vi lite sovmorgon och lekte och sånt, sen tog vi bussen till tuna för att lämna lillan.
Gjorde inte mycket mer än var hos Karro under kvällen...

Vaknade måndag morgon till snöoväder och massa skit.
Fan vad jag hatar sånt, att folk inte kan hålla sina saker för sig själva. Man blir så sjukt less.
Jag vart riktigt less, dagen vart sämre än planerat.
Dock så hann jag tvätta bort all tvätt och baka bullar, sen vart den en tur till storheden för att handla lite julklappar, hittade inte alla så de blir även en sväng idag med.

Men finns en sak som måste göras annars försvinner de som gör mig lite glad nu mera :/
Och de behöver jag inte just nu. Är nog som det är.
Dock betyder det att man gör någon annan mindre glad.
Och de vill jag inte heller att det ska försvinna.
Åhh jag hatar det här!

Nog om de snart är det jul för övrigt och de ska bli skönt att åka upp till familjen och vara med dom ett tag. Dock utan min älskling <3 :( Men henne hämtar vi sen så hon också får komma och vara med mommo :) Och alla andra såklart.
Sen är det lite oklart hur länge vi blir där så de får vi se.
Och om de ska vara rätt så blir det så som vi tänkt.

Saknar min älskling <3



Tänkte väl vika bort min tvätt och börja fundera på att packa lite, men vi får se vad jag orkar.
Sen blir det som sagt att köpa de sista julklapparna på nå tag.

Sen får vi se vad man hittar på ikväll!

Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi syns imorgon!

Längtar!

2009-12-22 @ 21:26:09
Postat av: Nath

Ni får ha en GOD JUL ni med! Vi ska försöka krya på oss så vi är frisk när vi åter är hemma :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback