Rubrik...?

Veckan har rullat i en rasande fart!
Och fika har det bjudits på dessutom...
Inte så jätte innehållsrik egentligen, mest lugnt och varit med min älskling :)
Och varit barnvakt åt lilla Liam :)

Under helgen firade vi Tess och de var mycket trevligt hela kvällen, tills en annan sak hände men men att folk inte är att lite på och så de vet man ju nu...
Nå men igår vart det bara lugnt, tog en sväng till storheden med Karro och sen varit bara hemma och sett film :)
Idag har jag inte gjort nå vettigt, har ingen vettigt att göra heller för den delen :P
Väntar bara att klockan ska bli nog mycket så min älskling kommer hem <3
Saknar henne så otroligt mycket!
Men snart så....



Veckan är det dagis och sånt som vanligt, men blir även att fara på öppet hus på dagis på torsdag :)
Blir nog bra.

Nä nu ska jag se om de finns nå att göra i väntan på på min skatt =)


Bye!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag är oerhört tacksam över att du inte la ut bilden på mig och Tindra, den vi satt likadant på menar jag då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback