Snö...

Snön har äntligen kommit igen!
Uppskattat av både mig och Tindra :)
Och på dagis var dom ute direkt på morgonen och lekte i backen, Tindra som har väntat på snön, så nu hoppas vi bara att den stannar kvar också.
För övrigt så går vagnen super att köra i snön...

Lillan kom ju äntligen hem igår :) Vi myste på här hemma och lagade mat, tog fram granen och satte ljusen och hängde lite kulor.
De tyckte Tindra var roligt, ville ju vänta med att ta fram den tills hon var hemma. Och igår hängde hon upp ännu flera kulor...
Kommer såklart en bild på granen när den är klar, vi fick en större gran förra året av mamma så de är mer att pynta :)

Igår åkte vi även till Tuna på kalas för Oliver som fyllde hela 2 år! :)
Vart där från kl 14 till strax innan 18! Men Tindra trivdes verkligen och härjade på med barnen.
Och snack vart de såklart :P

Vi kom oss hem och lillan fick vällingen och sen vart det sängen för henne.
Jag slog in dom andra julklapparna jag inte hunnit med att göra förra veckan, så nu är det gjort och sen är det bara några kvar att köpa. :)
Men annars så vill vi ha helg så Tindra får träffa mommo & moffa, men innan dess så är planerna för veckan att baka och fixa till så de finns fika att bjuda på i helgen =)
Tindra vill redan igår att vi skulle åka till mommo, sötungen min... :)

Ny tröjan på och kläderna valde hon själv för kalaset :)

Nu ska jag strax bege mig in i duschen och sen ska jag fixa lite i granen innan de är dags att hämta hem mitt hjärta <3

Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Moffa har köpt en julklapp åt lillan som han tänkte ge redan nu men vi andra sa att det får ahn vänta med!!!!

Vi syns på lördag!!! LÄNGTAR!

2009-12-02 @ 07:19:02
Postat av: Nath

Ha ha, jag misstänkte nästan det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback