And off you go...

Gårdagen var vi hemma hela morgonen förutom att vi gick ut en stund i det härliga vädret, gick sen in för att Tindra skulle hinna vila innan mormor& morfar skulle komma.
Hon sov nästan 1 timme och sen kom dom och hon har pratat om Mommo hela veckan lång och så vart hon jätte glad när mommo kom :D
Hon vill knappt att mommo skulle åka hem....
Fick en ny dammsugare för slangen på den andra var som sagt trasig och dom hittade ingen ny, så de vart en ny dammsugare istället och den är påslös :P
Funkar skit bra, provade den efter att pappa hade skrivat upp rullgardinen i Tindras rum., (äntligen)!
Så nu sitter den vars den ska och funkar skit bra.
Vi åt en jätte god kyckling grej med pasta och sånt som mamma hade med och fikade lite och lekte såklart med Tindra..
Sen  när dom åkte hem så tog jag och Tindra det lugnt och varvade ner framför tvn och fixade upp nya gardiner i Tindras rum så de ser lite bättre ut nu :)
Så  var det läggdags för lillan och jag tog plats framför tvn med lite glass och såg en film. Tvättade även alla Tindras kläder så allt vart rent, lite sådär sent på natten :P
Sen pratade man med trevligt folk på msn och sms innan jag la mig för att sova :) Man tog nå trevliga beslut också ;)

   

Söndag idag och som vanligt varannan söndag så skulle Tindra åka till sin pappa en vecka.
Men vi tog det lugnt hela morgonen och gick till ica för att köpa banan och tog sen en promenad runt omkring bara föratt vädret var så fint och så är de alltid skönt att vara ute och gå :)
Sen har vi hunnit ducha och äta lunch. Att duscha går lika bra som vanligt men de börjar bli bättre och bättre iaf =) Så de är en bra sak.
Plockade ihop alla kläder hon skulle ha med sig och nalle, dockan och Pippi boken såklart. (:
Där innan halv 4 så tog vi på oss och började gå dit och gick bra att lämna henne hon blir alltid glad att träffa pappa. Speciellt med tanke på att hon inte träffat han på 1 hel vecka :S
Jag vill ju inte behöva tvinga han att träffa henne fast att det inte ät hans vecka :/
Vill inte heller behöva upprepa mig en massa ggr, för vi kom överrens nu eller hur?
~Suck~

Gick hem själv och fick med mig flera ramar som jag beställt så de blir att hänga upp flera bilder ikväll skulle jag tro, så väggen ser ännu bättre ut med flera bilder ;P
Så de blir kvällens sysselsättning och kommer säkert på nå annnat att göra. Med tanke på att Karro fortfarande är sjuk, tyvärr :S

Nåja ska se klart de här på tv och diska lite, i brist på annat :D

Så här fin var Tindra idag med nya kläderna i full fart att springa :P

Saknar henne redan <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på lillan när hon springer!

Kan du maila den till mig?

Kramisar gumman!

2009-02-02 @ 19:24:50
Postat av: caroline

Vad sööt hon är!

Postat av: Mr Amin;

hejhej :)!

Vad händer hos dig?



k-r-a-m

/ www.mramin.blogg.se





2009-02-02 @ 19:48:51
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback