Äntligen söndag...

Söndag äntligen!! :D
Och söndag betyder att min älskling kommer hem :P Längtar så otroligt mycket att klockan ska bli halv 4 så jag får pussa på min älskling och aldrig släppa henne <3


Gårdagskvällen var verkligen en succe kan jag lova.
Hade hur roligt som helst, fast med dom människorna så går det inte att ha tråkigt :)
Drack en massa och spelade sanning och konsekvens, där kom dom mest sjuka grejerna som folk skulle göra, men kul var det!
Sen sjöng några sing star och dansade och en massa prat såklart, de gjorde kvällen perfekt och trodde jag aldrig skulle sluta skratta åt vad alla hittade på.
Killarna hade sitt lilla roliga bakom stängda dörrar i sovrummet, vet inte riktigt vad du sysslade med, vi fick inte komma in. Fast vi smet in och fick några roliga bilder :p
Sen vart vi utkörda från rummet igen men inte gjorde de nå, hade hur kul som helt ändå.
Vart lite seriösa snack och en massa skit snack som alltid :D
Och så fick man veta en jätte rolig grej, fast jag redan visste vad det var,, men var ändå kul :) Så glad för din skull sötnos =)

Vart inte alls så sent igår utan var hemma före 2 och somnade rätt snabbt, men dock så vaknade jag kl 7 av världens sendrag i vaden, trodde jag skulle dö! Haha fast de gjorde jag inte och kunde somna om till efter 10.
Skönt att sova lite längre och jag har ju sån tur att jag aldrig blir bakis :DD
En bra grej jag ärvt av min pappa som heller inte blir de.... :)

Har bara spelat musik tills nu då jag tänkte gå över till Karro och umgås lite och sen på ica för att handla lite. Och sen kommer min tjej hem!
Så de blir bara massa mys ikväll :)

Jag tänkte bjuda på lite bilder från kvällen igår:
Jätte trevligt folk var även där i form av (min) Angelicas bror, hans tjej Angelica, Peter?, hans tjej Frida, Jonna, Kim, Tomas, Angelica själv, Poppe och Karro. Ja jag då också, men som vanligt inga bilder på mig eftersom jag fotade :P
    
    

En kort sammanfatting om vad som pågick under kvällen :)

Nu ska jag dra vidare....

Sötis ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha undrar juh som mest vad sjutton killaran gjorde? ;-D Haha, dom hade juh en, ehh, speciell position på bilden iaf! ;-D

2009-02-08 @ 14:53:38
Postat av: Lotta

Och mitt namn försvann.. :P

2009-02-08 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback