Big time....

Gårdagen spenderade jag med att städa hela lägenheten och tvätta, sånt som måste göras och jag klagar inte :P
Idag har vi tisdag och jag måste in till stan för att lämna in min närvaro grejes till arbets för att få mina pengar från Fk.
Och så tänkte jag passa på att gå på stan en sväng när jag ändå är där och köpa de jag behöver just nu :)
Var tänkt att Emma skulle följa med till stan men hon skulle jobba idag, så de får bli en annan gång helt enkelt...
Har inte så mycket mer att säga, men ska bli trevligt ikväll iaf :)

Kom på att jag inte har visat hur min mini laptop ser ut, så tänkte göra de nu :
 
Visst är den söt med den rosa färgen :)

Nåja nu ska jag börja göra mig klar och åka in till stan...
Så man hinner med resten också ;)

Hörs senare istället....



 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh sååå söt dator du har! :-D Och jag tycker att det är skitbra att du e duktig på uppdateringarna! :-D

2009-02-04 @ 14:34:22
Postat av: Lotta

Hahah men bara för att jag nu skrev så, så är du seg med uppdateringarna! ;-D Inget inlägg på hela gårdagen ens! :-O

2009-02-05 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback