Då har...

Vi lördag igen...
Jag kan inte fatta att veckorna går så himla fort, men den här gången gjorde det inge för imorgon är det söndag och de vet ni alla vad det betyder när det är söndag varannan vecka?? :)
JO! Min älskling kommer hem :D
Saknar henne som en tok <3
De är inte samma sak utan henne, känner mig så tom...
Antar att jag måste hitta nå som fyller de där tomrummet medan min älskling är borta. Fast det är ett stort hål, så de kommer aldrig att gå att fylla om jag inte får ha min tjej hos mig :)


Nu känner jag mig mest irriterad av en sak... Blir riktigt less när man inte kan hålla de man lovar..

De är allt jag tänker skriva om de, för de är inte värt mer.. Så korkad..

Nä men i fredags klev jag upp tidigt och bakade bullar som sagt och dom vart godkända för Tindra åt nästan 3 st :P Och såklart fick hon med sig några att äta under helgen också :)
Resten av kvällen var som mest lugn, förljde med Emma en sväng till statoil i stan för att köpa mjölk och snacka massa skit då såklart :P
Vart en sen kväll läste lite sen när jag kom hem och var inte i säng förrän kl 3! Men inte gör de nå, sov till 10 ungefär och läste lite mer tills klockan vart 12. Sen fixade jag bara en del saker och gjorde mig klar och gick över till Karro :)
Hängde här ett tag sen kollade vi om E & D skulle med och äta pizza :) Vilket dom ville fast vi åkte ändå till bergnäset för att äta pizza och de var helt klart värt, var svin gott!
Synd bara att det blåser ute så j-vligt hade det inte gjort de så hade de varit jätte skönt väder ute :)
Efter pizzan drog vi till hertsön för att fika hos min moster och hängde där ett tag tills vi åkte hem till g-stan och nu sitter jag här och kollar på melodifestivalen, inte någon höljdare men de finns absolut inge på tv så tyvärr så kollar jag på de :+
 Hihi Sorry Lotta de är inge höjdare att se nu mera, så kassa som är med :D

Så de blir nog bara att prata med folk på msn tills jag sak gå hem och sova ungefär. I brist på annat :)
Hade inge mera idag vill att det ska bli söndag och klockan ska helst vara halv 4 så jag får pussa på min sötnos =)



Nu vart det bara en massa snack om inget vettigt för den delen heller :P

Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Melodifestivalen är juh årets höjdpunkt!! :-DD

2009-02-22 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback