Första...

Igår kväll var jag på mitt första föräldramöte!
De ni, trodde aldrig rektorn skulle sluta prata :) haha Nä men nå sa hon viktiga saker fast de är först aktuellt om några år, så de kändes inte så i nutid direkt.
Sen fick vi bara veta lite om vad dom gör på dagarna med barnen på dagis och de är ju alltid kul att veta :)
Fast de tog nästan hela 2 timmar.... Dock så pratade rektorn i 1 av dom..
Så de vart en sen middag igår för hann inte äta före men inte gör de nå, var ju bara mätt längre :D
Fick en hel del handlar på storheden igår så nu är det inte tomt nå mera.

Men nu har jag egentligen inte alls tid nå mera är mitt uppe i att baka bullar!
Hörs sen istället.


=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hade oxå en rektor som gillar att höra sin egen röst, tråkigt!!!

Vi kommer nästa helg!!!!

Längtar redan!

Kramisar!!!

2009-02-21 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback