Fredag....

Fredag igen och veckan har gått så himla fort, snart är det söndag igen :/
Ser inte framemot de, kommer saknar min älskling så himla mycket <3

Igår gjorde vi inget vettigt alls, var dagis som vanligt och sen hängde vi hos Karro tills de var sov dags för lillan och gick hem.
Idag klev vi upp redan 07.50 eller vaknade då klev upp strax efter 8 :) Så vi åt frukost och lekte på till Tindra skulle vila. Och då passade jag på att ta mig en dusch och så... Skönt var de.
Sen tog vi på oss kläderna och gick över och hämtade Karro sen vidare till ica för att köpa nå att äta till middag, gick tillbaka till Karro och gjorde mat och åt som hästar så hungriga var vi allihopa :P
Efter maten så härjade Tindra runt som vanligt i allt hon hittade och röjde runt. Gick hem där före 8 för att se csi och lägga lillan att sova för natten. Idag fick hon vara uppe lite längre än vanligt bara för att det är helg! :D

 

Så nu sitter jag och pratar med folk och kollar runt lite...
Funderar uti de där med praktik, vill verkligen inte ha de nu visst vore de bra att få lite erfarenhet  och så... Men jag vill inte ha Tindra på dagis på heltid än. Hon är för liten min lilla tjej :/ Och så är hon redan nog mycket på dagis varannan vecka och de räcker tycker jag.
Men men får väl se hur det blir med de. Vill ju hellre ha ett jobb! Kan inte nån ge mig ett?! :)

Imorgon får vi se vad som händer men inte mycket alls skulle jag tro, utan blir nog att hänga med Karro för Tindra har varit väldigt moster sjuk denna vecka :P
Och så har hon tjatat hela veckan om att ringa mommo! Så imorgon ska vi ringa mommo så hon får höra hennes röst iaf :) Och såklart höra vad dom gör och så....
Tror hon saknar sin mommo =)

Nä hinner inte sitta här nå mera nu, har annat att göra ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma/mommo

Jag ringer!

2009-02-14 @ 10:54:00
Postat av: Mamma

Ha en trevlig alla hjärtansdag ungen min!

Kramisar till lillan oxå!

2009-02-14 @ 10:55:09
Postat av: Anonym

Åhh förstår att du inte vill ha henne på dagis mer timmar, men försök tänka att det nog e jobbigare för dig än för henne.. :-) Hoppas du får en praktikplats som leder till jobb! håller tummarna trevlig helg!

2009-02-14 @ 16:44:20
Postat av: jonna

hon växer fort det lilla pyret:) sötungen där:) hoppas ni har det bra, längtar tills nästa gång vi ses:P puss o kram

2009-02-14 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback