Fullrulle...

Vart massa mys igår som sagt, saknat min tjej så mycket :)
Dock var hon ganska trött så hon somnade redan kl 7 och på söndagar brukar hon inte somna förrän 8 men då hade hon endast sovit 20 min på hela dagen...
Så de vart en tidig kväll för henne iaf :) Jag satt upp rätt länge men läste också lite så de gjorde inge. Iaf så vart de uppstigning kl 8 ungefär eller strax efter de, så vi åt frukost och lekte. Sen började jag rensa bort kläder i storlek 80 från hennes lådor och de vart en hel banan kartong med massa kläder, men så hade jag inte alla kläder hennes så får väl dom sen.
Dock så skulle Tindra såklart hjälpa till så vart lite dubbelt jobb :P Men inte gjorde de nå :)
Hon är mindre än "normal" så att säga för hon kan ha 80 i storlek och 86 ännu och de ska enligt måttabellerna bara bara vara till 1½ år men är bra än på henne :)
Och allt 92 är för stort än. Fast hon växer ju in i de :D

Lite info som kanske inte alls var intressant för er, men för mig själv iaf....
 

På dom flesta bilder jag tog idag så visade hon tänderna :)
I lördags vart hon hela 20 månader! Stora tjejen snart är hon 2 år :O Hojja så tiden går fort....

Resten av dagen lekte vi en massa och lyssnade på musik och dansade. Gick sen till ica för att handla de som saknades till middan och gick hem med Karro och lagade middag till oss :) Gott vart det som vanligt, gjorde kyckling curry.
Sen var de nästan säng dags så hon åt endast 100 ml välling sen somnade hon som en stock. Fast då hade hon bara sovit 40 min idag fast vi klev upp kl 8 :)
Men hon somnade 19.15 och jag tänkte nu dra mig till duschen då man får känna sig lite trevlig igen :P
Sen blir de tv resten av kvällen och imorgon arbets kl 10. Kul eller så inte :)
Men måste ju så...

Ska gå nu så jag hinner...
Hörs imorgon.

Sötis ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bild nummer två är helt oslagbar! :-D Typ "jag håller på att göra nåt jag inte får men om jag ler riktigt stort så märker mamma inget".. ;-D

2009-02-10 @ 09:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback