Glömde...

Jag glömde ju totalt bort att säga att jag äntligen har fått tillbaka min mobil efter att varit inne över 3 veckor på lagning.
Och dessutom de enda som var trasigt var mellanslags knappen, hur kan de ta så länge bara för en sån grej kan man ju undra... Men dom bytte inte ens ut knappsatsen utan jag fick en helt NY telefon istället :D
Hihi de var ett bra byte :P
Så nu är jag nöjd igen, måste bara få tillbaka de där från att skriva sms på en samsung tillbaka till Sony ericsson :P Men de blir bra tro mig! :)


Så här snygg är den som ny igen =) Inga repor eller något är ganska så nöjd nu.

Nej men tänkte bara säga de för nu ska jag hoppas i duschen så vi kommer iväg till storheden sen också :)

Tusse ville också vara med :)

Hörs sen...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, vad sur Tusse ser ut att vara :P

Postat av: Lotta

Fan va nice med en helt ny telefon! :-D katten verkar inte tycka om att bli fotad, så som han blänger. ;-D

2009-02-20 @ 10:06:11
Postat av: Emma

haha min lilla bebis :) hon ser alltid lika dryg ut på bild :P haha

2009-02-20 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback