Helg...

Snart är helgen slut och de betyder som vanligt varannan helg att Tindra åker till sin pappa igen :S Usch vill inte att hon ska åka...
Kommer sakna henne som alltid :)
Fast om man ser det från andra sidan så har jag hur mycket tid att göra vad jag vill denna vecka och de har jag tänkt också :P Har redan några saker inplanerade ;) Ska bli trevligt...

Nåja fredagen gick hur fort som helst och vi gjorde inte alls speciellt mycket lekte en massa gick till ica en sväng och hem och sova en stund (Tindra då alltså) och sen gick vi ut för att leka i snön och sen till Karro för att spenadera resterande del av kvällen hos henne :) Alltid trevligt!
Och Tindra var hur vild som helst hela kvällen, men de resulterade i en trött tjej som stupade i säng halv 9 :)
Uppstigning imorse vart dock redan halv 8, men de var för att fröken hade gjort lite behov :P Så de inte gör de nå vi härjade på gick ut och lekte och förbi Karro en sväng sen hem för att vila och sen kom momma & moffa!
Tindra blir alltid lika glad då =)
Så hela dagen idag gick att bara umgås med dom och äta gott.
Och Tindra fick sig en hylla så hon kan sätta sina leksaker i har dock inte hunnit fota den innan hon la sig, så de får bli en annan dag :) Och jag fick 3 st rislampor till Tindras rum, hallen och mitt sovrum så nu har vi lyse också :P Och av min snälla pappa fick jag en super fin lampa till vardagsrummet :D Tack pappa!

Så här fin är den =)

Dock så tyckte Karro att de skulle vara kul att kasta sönder den lite :D hahah
Men den gick att fixa. Så nu är det bara att hålla bollarna bort från henne :P haha vad rolig jag är, visst bror? ;P

Och nu resterande del av kvällen/natten har jag tänkte ta det lugnt och tvättar Tindras kläder så allt är rent tills imorgon. Sen blir det sova, för de är en ny dag imorgon :)

Imorgon händer det inte mycket alls ska passa på att mysa in i de sista med Tindra och duscha henne innan hon ska till sin pappa och vara där en vecka.
Sen har jag andra planer för kvällen ;)

De var allt för idag nu ska jag springa ner och hänga upp tvätten :)

Tindra som gör sina fina miner som vanligt =)

Hörs sen, godnatt...




Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, men det var mammas fel, hon började :D

Postat av: Mamma

Det var inte mitt fel!!!

Karro bara hittar på!!!

Hoppas du får en bra söndag gumman!

Kramisar!

2009-03-01 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback