Ny vecka...

Då har en ny vecka börjat igen...
Och helgen har bara varit lugn på lördag köpte vi hem lite gott som även Tindra fick smaka innan hon skulle lägga sig. Efter hon gjort de, så tvättade jag hennes kläder så allt var rent. Och sen såg jag och Karro en film på tv och efter de vart de läggdags för var ganska så trött.
Söndag fick jag lite sovmorgon ända till halv 9, så klev vi upp åt frukost busade en massa. Och så har Tindra fått för sig att hon får hoppa runt i mammas säng :) Vilket hon vet att hon inte får men gör det ändå :P

Så här såg hon ut i full färd att hoppa i sängen med skorna på och allt :D

Sen vart hon lite trött för egentligen så brukar hon inte sova på söndagar innan hon ska till sin pappa, för att kunna lägga sig tidigare istället. Men igår var hon så trött så vi försökte somna i min säng men hon tyckte de var roligare att pilla mamma i ansiktet :) Så jag frågade henne om vi skulle gå till hennes säng? Så svarade hon : MM!
Och de gjorde vi också och hon somnade på en gång, dock så lät jag henne bara sova i 30 min ungefär..
Sen när hon vaknat och klivit upp igen, så gick vi och duschade henne för de behövdes med tanke på att hon lyckats sätta massa yoghurt och smör i håret under dagen bara :P
Och de gick förvånadsvärt bra att duscha henne, de går bara bättre och bättre :) Så skönt, är inge kul att duscha en tjej som bara skriker... Men de blir nog bara bättre med tiden :)

Efter duschen fick hon en macka, men då dög bara halva så vi tog på oss kläderna och packade ner de sista i hennes väska och gick till C för att lämna henne där.
Usch saknar henne redan :/
Men jag vet att jag kan behöva nån dag för mig själv och de är för att jag ska orka bättre sen....
För vem vill ha en mamma som inte orkar göra någonting?
Plus att jag är trött jämnt :S Det spelar ingen roll hur mycket jag sover är trött lika fullt, men mest är de kroppen som är trött. Tror jag skulle behöva ta det lite lugnare för de är nog stressen som jag sätter på mig själv som gör mycket av de...

Men de får bli sen idag har jag tvätttid och ska städa lägenheten ordentligt och hinna ta en dusch där emellan också...
Så får man se vad som händer resten av eftermiddan och kvällen när jag är färdig med allt här hemma :)



Puss ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stressa inte gumman! Du ska ta det lugnt och vila nu!

Kramisar!

2009-02-16 @ 19:07:00
Postat av: Lotta

tänkte just när jag såg bilden att hon hade skorna på.. haha. :-D

2009-02-17 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback