Puhh....

Sov 2 timmar tidigare idag så huvudvärken släppte helt och mår hur bra som helst igen :) Dock så är de fortfarande min stress mage som spökar, men de blir nog bra sen nångång...

Tog det lugnt när jag vaknat och gick en snabbis förbi Karro med Tindras mellanmål och sen vidare till dagis för att hämta hem min ängel :) De är alltid lika roligt att hämta henne när hon är så glad :P
Vi gick till Karro sen och där åt vi middag och lekte på, tog på oss sen och gick till ica en sväng sen hem och förbereda sängdags. Såg lite tv sen åt hon välling och somnade strax innan 7. Och de betyder ju mera egentid för mig och de kan behövas för att jag ska kunna stressa ner lite så här på kvällen för att sen kunna somna.

Sitter nu och kollar sista avsnittet av Top Model dock så råkade Karro läsa nåns blogg och där hade dom skrivit vem som vann... Så onödigt, känns inge kul att titta men gör det ändå...
Så de blir bara att ta det lugnt resten av kvällen så får man väl se när man kommer i säng sen då :)

Hade egentligen inge intressant att skriva utan en lite uppdatering bara så får man sen se vad morgondagen har att bjuda på. Och jag hoppas ju på en sak ;)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback