Rubrik...

Kom inte fram till någon rubrik idag så de får stå så där helt enkelt...
Vad har vi gjort då?
Ja inte mycket alls var en vanlig onsdag igår och dagis som vanligt och jag städade bara lite och plockade på innan Tindra skulle hem. Och sen var vi hos Karro som vanligt tills de var lägg dags. Men dock så var vi tvungen att gå hem tidigare och lägga lillan för hon hade nämligen inte somnat på dagis, så de var en trött tjej vi hade att göra med igår. :)
Fast idag var hon mycket piggare och härjade på som tusan in i de sista tills hon skulle lägga sig :)
Och eftermiddagen spenderades hos Karro :p Så efter Tindra somnat så har jag endast suttit här och pratat med ;) hihi
Alltid lika trevligt...
Har inte alls mycket att säga idag förutom att man fick en telefonsamtal och fick höra en massa!

Imorgon är det fredag och än så vet jag inte vad vi ska göra? Men få se vad vi hittar på, har en del idee'r så vi får se :P
Men en sak hoppas man på iaf ;)

Ha, vad jag kunde vara kryptisk idag då :D
Men har ingen större lust att egentligen skriva när jag inte har något att säga inte något vettigt iaf :)
Plus att jag fortfarande lider av trötthet, så de visar sig också.. Men men de får man väl rätsida på sen så småningom.

Nä ska se lite tv och skicka iväg ett sms innan jag ska lägga mig och hoppas på att få sova till 8 imorgon iaf :D


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi syns imorgon!!!

Längtar!!!!

Kramisar!

2009-02-27 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback