Skön dag...

De vart en väldigt skön dag tack vare de fina vädret vi fick idag.
Sol och inte alls så kallt som man skulle kunna tro att det var när man kollade ut. Riktigt fint och fick ju turen att vara ute ett tag också.
Tack  vare promenaden till dagis, sen hem och sen in till stan (gick dock inte då) :P
Kändes lite onödigt att fara in till arbets idag för deras datoren funkade inte så de gick inte att skriva in en ny handlingplan åt mig så de kommer jag få på posten istället. Satt iaf och pratade lite runt om vad som kommer hända och sådant den närmaste tiden och mest kommer de väl bli att fara på jobb grejer där, för att se om man lyckas få nå jobb.
Och kanske praktik :/ Vilket jag verkligen inte vill ha om jag inte vet att jag kan få jobb där efter, känns inte så värt att praktisera heltid och ha Tindra mer på dagis och sen inte få jobb där. Just onödigt...
Nåja får se hur det blir....

Igår kväll vart det en snabb dusch och så har jag äntligen fått ordning på mitt hår, satte inpackning efter duschen och de vart genast bättre :P
Dock så somnade jag med lite fuktig lugg så den var i vågor i morse :D Inte så snyggt så vart att sätta fast den under dagen.
Intressant med hår snack vah?! :)

Vart bara att ta det lugnt efter jag kom hem från arbets såg lite tv och hade de bara mysigt....
Sen ut igen för att hämta hem min tjej från dagis och som alltid blir hon lika glad att se mig :D Vi gick till Karro för att umgås och äta middag, men dock så vart Tindra ganska så trött redan halv 5 av nån anledning :/ Så vi gick hem redan kl 6 och gjorde henne klar för sängen och halv 7 sov hon redan...
Brukar aldrig hända annars, men åt andra sidan så fick jag lite mer egen tid så här på kvälls kvisten :) Och hon sover ändå tills jag väcker henne på morgonen imorgon, så de gör inget alls.

Inte en sån intressant dag, men dock så hände de en grej som verkligen gjorde min dag :D Jag kan inte mer än att le.... ;)

Mer än så säger jag inte utan nu ska jag se tv och njuta av min tid :)




You make me smile again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback