Som så...

Redan torsdag idag och jag har verkligen inte hunnit skriva nå förrän nu :)
Men jag har faktiskt en bra anledning ;)

Tisdags kvällen spenderades i trevligt sällskap vart att sova där också för de vart så sent att alla bussarna hade gått redan.
Men inte gjorde det nå hade trevligt så :)
Dock vart det att somna lite sent så man vaknade inte förrän kring 11 och satt och väntade att den skulle vakna. Sen såg vi lite tv tills Emma ringde och frågade om jag skulle med till storheden, så jag tog bussen hem och snabbt in genom dörren och ut igen.
Vi åkte till öb och köpte lite småsaker och sen på Willys köpte mera saker, men högts nödvändiga saker var de alltså ;P Köpte hårfärg för att fixa till min utväxt innan den skulle bli för stor, (blont såklart.)
 Så Emma tyckte att jag skulle prova en billig färg dom hade där, då tänkte jag okej visst varför inte!
Haha ja men vi åkte hem till Emma och började färga men ni skulle bara veta hur det vart.
 Först var de lite rosa sen vart det lila, brunt och tillslut grå/silver färgat. Och så höll den sig efter jag hade sköljt ur de också!!
Inte vackert alls för 5 öre, såg riktigt hemskt ut, tänkte ta kort på de men glömde bort de helt :D

Och alla andra som hade provat de märket på färgen hade fått de som visades på förpackningen, men inte jag inte.... Men de saknades bara de. :)
Fattar inte hur det kunde bli så :S
Nåja tänkte ju inte visa mig i den färgen så vi for i väg till Coop och köpte avfärgning, då fick vi den mycket billigare för de var veckans pris på den plus att det fanns en rabattkupong på 10 kr. Så från 89 kr till 59 kr :D Riktigt billigt för att vara avfärgning.

Så vi åkte tillbaka till Emma för att färga igen och då började vi med att sätta slingor i Emmas hår, för de ta längst tid att först dra ut alla slingor och sen sätta färgen i håret.
Sen färgade vi mitt hår och de vart vitt!!
 Iaf innan jag sköljde ur färgen men de vart perfekt färg efter de, som tur var så nu är jag nöjd.
Men visst håret vart lite slitet efter 2 färgningar samma dag men de ska jag fixa med lite inpackning bara när jag dushar :)
Så med håret klart så gick jag över till Karro för att se lite tv och gick sen hem för att jag skulle upp tidigt för att åka till arbets och träffa min handläggare.

Hade ställt klockan och skulle precis till att stiga upp när det ringde och då hade jag tur att det var från arbets som meddelade att min handläggare var sjuk! Jippie jag slapp!!
Haha okej klart de var synd om henne menade ju inte så :)
Men skönt för mig som slapp kliva upp och kunde ligga kvar och sova 1 timme till iaf. Skönt var de...
Klev sen upp och gjorde inte mycket alls mer än spelade musik åt mina grannar medan jag åt frukost framför datorn =)
Sen gick jag till Emma och höll henne sällskap innan hon skulle fara. Och tur att det gick så bra som det gjorde bebis :)
Vidare till Karro som jag är hos än och såg tv som vanligt och gick ut i snöstormen till ica för att köpa nå att äta till middag.
Skulle ha hämta min älskling idag tidigare från dagis men då har jag ingen vagn och vill inte dra henne i pulkan i detta oväder, så jag ska hämta henne strax efter 14 imorgon för att umgås lite. Har inte träffat henne på 4 dagar :S
Saknar min älskling juh <3
   

Nu vart det en massa text och lite bilder, plus att jag inte har några nya då jag inte sitter vid min egen dator :) Kommer sen istället...

Nu ska jag slänga in min mat i ugnen och se tv med Karro och bara ta det lugnt resten av kvällen...
Helgen får ni höra om sen, finns lite idee'r så vi får se ;)

Sötis ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu vill jag juh höra detaljer, typ VEM du var hos å så.. ;-D

2009-02-06 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback