Tisdag...

Och den här veckan var det faktiskt inte en helt vanlig tisdag.
Med de menas att de bara vart lite ändringar i dagis tider och så. Pga att jag skulle till arbets på sommarjobbens dag, men kollade vad de skulle vara för företag där och inget som intresserade mig plus att jag sökt jobb hos flera av dom redan... Så de kändes inte värt att fara dit och så vart det inte obligatoriskt heller..
Så när Tindra ändå skulle vara på dagis från 10.30 - 16.00 så hon fick vara sina 5 timmar, så åkte vi till storheden för att kolla in bokrean :) Och den var riktigt dålig kan jag då ärligt säga, de enda jag hittade var åt Tindra och de var en låda med massa små böcker om färger, former och siffror :) Passar perfekt då hon är som en svamp :P hihi

Hämtade henne kl 16 och dom var ute och lekte då så de gick snabbare än vanligt att gå hem och väl hos Karro så fick vi middag och åt en semla till efterrätt såklart, endast för att det är fettisdag :D Riktigt mumsigt! Och lite glass på de.
Sen var det hemgång för att lägga lill trollet och sova.
Och nu sitter jag endast här och kollar tv och har lite egen tid så att säga :)
Väntar på att en ska komma så jag får prata lite (;

Och för att säga att vad vi sysselsatte oss med igår, så lekte vi på här hemma och gick sen till ica och sedan till Karro för att äta, för omväxlingsskull ;D haha eller inte...
Och när Tindra somnat så satt jag här som vanligt, men de gjorde inte nå  för vi fick en del saker utrett så vi är på samma sida nu iaf :)
Vart dock en smula sent igår så jag har endast sovit 4 timmar i natt, men de behövdes de där... Antagligen inte speciellt bra att sova så lite och stressa runt på dagarna men de hinner jag ta igen senare alltid :)

Nej nu ska jag se The Mentalist och fortsätta med mitt =)


Gick dåligt att ladda upp bilder idag märkte jag så ni får nöja er med en äldre bild på min älskling <3

Hörs...

 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback