Natt...

Ett litet nattligt inlägg så här en onsdag natt...
Lite slött har egentligen inte inte så mycket att skriva om eftersom jag inte gjort speciellt mycket under 2 dagar...
Tisdag tog man de bara allmänt lugnt väntade att man skulle få pengar men icket! Så de vart ett lätt middag bestående av en kycklingmacka som för övrigt var skit god :D
Åt lite onyttigt på kvällen såg tv och pratade med folk på msn bara, i vanlig ordning :)
Och idag vaknade jag skit pigg halv 9 men kände att jag inte har något som jag verkligen måste göra så jag la mig och somnade om igen till efter 10 nångång.
De kändes ganska så skönt när jag äntligen tog mig ro och inte gjorde ett dugg som var vettigt under dagen :) Stolt över mig själv!
Spelade massa musik och väntar fortfarande på pengar som inte kommit än heller :S Och gick sedan till Karro en snabbis innan jag gick till dagis för att hämta min älskling som jag skulle få vara med nån timme innan C slutade jobbet :) Alltid lika mysigt och hon vart så glad och jag också då såklart :P
Vi satt hos Karro och mös i soffan och åt kakor, ville verkligen inte släppa henne när hon skulle åka :/ Men var ju tvungen så....
Saknar henne som en tok.

Men jag vet jag ska ta mig tid att ta det lugnt och bara njuta när jag väl har "ledigt" men ibland är de svårt. Jag gillar att ha många järn i elden :)

Och nu resten av kvällen har jag bara varit hos Karro som vanligt och sett tv ungefär tills jag gick förbi Emma och tog med Tussan :) Ska vara kattvakt när hon är hundvakt igen.
Så vi får se hur länge tussan stannar denna gång :)
Så nu sitter jag här medan Tusse springer runt och luktar på allt ska väl lägga mig snart och läsa lite innan jag ska sova.

Hade inte mycket mer denna gång, men dock så loggade jag in på FK och såg att mina pengar kommer imorgon iaf och då blir det att fara och handla. Är ganska så tomt i kylskåpet :) Så de börjar vara dags!
Men blir ju såklart irriterad på att det ska ta så länge att få dom där satans pengarna, ska egentligen bara ta cirka 14 dagar men den här gången tog det 16 dagar. Och de betyder ju såklart att de tar ännu 2 dagar innan jag kan lämna in till soc och få pengarna därifrån :/ Störande...

Nä ska sluta klaga nu och se tv :)



Somethings missing....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback