"20.39"

I brist på fantasi så vart de en sån rubrik :P

De var dagis som vanligt idag och medan hon var där så passade jag på att städa lite och plocka i saker och springa över till Karro med papper som jag sedan postade på vägen till ica. Men jag stannade inte längre än nödvändigt inne hos henne ska ni veta :D (Tänker inte bli sjuk, klarar mig faktiskt och helt ärligt. Har fått nog av sånt för i år och några år framöver)! haha
Handlad lite mjölk och frukt sen hem med allt och vidare till dagis för att hämta hem min älskling :) Fast vi gick inte hem utan till Emma.
Och när jag kom till dagis så frågade jag Tindra om vi skulle klä på oss och gå till Emma? Så sa hon ja och tog mig handen och gick till kläderna :) Vilket hon aldrig gör annars :P
Nåja iaf så fick hon lite frukt i magen sen beslutade vi oss för att ta bussen till Storheden för att kolla på lite kläder...

Vi gick på H&M och fyndade underkläder för halva rea priset!! Köpte mig 2 par trosor och en ny bh. Och så hittade jag en tröja åt Tindra också. Fick även med mig 2 par strumpor för endast 10 kr :P
Sen gick vi vidare till Lindex och kollade in rean där och hittade mig ett linne, ett lite finare ljusrosa. Ska prova den strax och se om den passar. Den hade kostat nästan 200 kr innan och nu kostade den endast 50 kr. Snacka om klipp man gjorde!
Tindra fick sig en ny pyjamas en jätte söt rosa med får på. Ska ta kort på den imorgon så ska ni få se.

Vidare till coop efter de och köpte en dricka och väntade på bussen och tog nå coopkort där och fick en film på köpet =)
Åkte hem och fick hjälp upp med grejerna, så vi packade upp och gjorde middag sen har vi bara läst böcker och busat resten av kvällen tills Lillan skulle sova nu kl 20 bara för att det är helg nu så får hon vara uppe lite längre. :)

Nej ska börja skriva på en uppgift som ska in till min handläggare på söndag så de blir gjort.. Och skicka en mail om tidsbokning till min handläggare också.
Sen bli de att se på tv400 är dubbel avsnitt av Ghost whisperer och sen nå annat har jag för mig.


Gullungen mitt i maten :)


Puss....
 
-Lotta du skulle inte vilja ge mig ditt lösen och sånt till din blogg? Är lättare att läsa och kommentera då!- ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback