Bilder....

Sitter med hårfärg i håret nu så man äntligen får bort den hemska utväxten som jag har sparat på mig....
Så förhoppningsvis så blir det lika ljus som resten av håret.
Dricker även lite pepino i världens minsat glas (eller inte) men gott är de....
Nog med hår snack, har städat de sista idag på morgonen och läst ut boken jag fick i julklapp av min syster :) As bra bok måste jag säga, måste klicka hem dom andra 2 i serien snart, blir tokig annars om jag inte får läsa fortsättningen och filmen sen blir perfekt :)
Och de är sant som det står på baksidan av boken, den är beroende framkallande... Väldigt...


Nä men jag har lovat att lägga upp lite bilder på lägenheten och på Tindras julklapp som är en stor favorit :) Så här kommer dom:
Köket...
   
Med lite julpynt kvar än, men de fåt duga...

Hall...
     

Vardagsrum...
     

Mitt sovrum...
   

Toaletten...
   

Och sist men inte minst Tindras sovrum...
     

Och en bild på Tindras kök...


Så ser det ut hos oss och de var allt för mig ikväll.



Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh så mysigt du fått det i lägenheten din! :-)

2009-01-11 @ 16:33:57
Postat av: mamma

Va fina bilderna blev!!!

Pussar och kramisar!

2009-01-12 @ 21:17:16
Postat av: Anonym

gud vad långt hår hon fått:) måste ju komma nån dag och se din lägenhet irl:P med vad jag sett på bilderna så ser den fin ut:) är hos min mamma i några dagar nu så kanske vi kan ses;) hör av mig. puss

2009-01-19 @ 16:09:26
Postat av: jonna

gud vad långt hår hon fått:) måste ju komma nån dag och se din lägenhet irl:P med vad jag sett på bilderna så ser den fin ut:) är hos min mamma i några dagar nu så kanske vi kan ses;) hör av mig. puss

2009-01-19 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback