En till....

De blir ett inlägg till idag faktiskt och de hör verkligen inte till vanligheten för mig...
Men jag fotade de ny inköpta idag till Tindra då, känner inte för att lägga upp bilder på mina underkläder :P
Och så provade jag mitt nya linne och fotade och kände verkligen för att lägga upp de nu idag istället för att vänta tills imorgon. För då hade jag säkert bara glömt bort det =)

Så här kommer de:

Var inte pyjamasen söt? Och den andra är tröjan jag hittade på H&M :)

Och bilderna på linnet:
 
Tyckte den var riktigt fin...

De var allt för mig idag iaf, så får man se vad morgondagen har att bjuda på :)
Nu tv sen sängen och blir att läsa såklart. Läser ju böckerna i serien Twilight och är nu på andra omgången, läst böckerna en andra gång bara för att dom är så bra :) Väntar på att Karros ska läsa klart den 4de boken fast den är på engelska, så ska jag prova läsa den tills den kommer ut på svenska :P


De känns bra att vara uppskattad av nån iaf :)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du vill fortfarande inte ha en puss broor? :D Lite halsont o hosta kan du väl ha så jag inte känner mig ensam? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback