Helgen...

Det saknas en del
i mitt hjärta.
Det saknas en del
i min själ.
Det saknas en del
I mitt inre.
Det saknas en del
i min framtid.
Det saknas en del
i mina drömmar.
Det saknas en del
av mig
...

-----------------------------------------------------------------------------

Helgen har inte varit speciellt händelserik men dock har jag haft nå att göra iaf, som tur var....
Fredag vart inte som planerat men de gjorde väl inte så hemskt mycket, för var och såg på en innebandy match iaf och de var rätt trevligt ändå.
Efter träffade vi på E och fick höra nå grejer som inte var allt för roliga, men man vet ju aldrig om precis allt är sant...
Vart lite tjaffs, men nu har de löst sig hoppas jag. För du vet att jag inte gör de för att förstöra, skulle jag aldrig göra. Du känner mig bättre än så!
Jag vill ju kunna lita på dig, men du gör det svårt...
Och jag hoppas du håller de du säger nu, för om de ska kunna funka så går det inte att ljuga. Lögner förstör bara.
Tänk på de!

Resterande kvällen/natten av fredag gjorde vi inte så mycket mera än såg på tv och pratade med folk på msn helt enkelt.

Lödag vaknade jag rätt tidigt fast det vart att lägga sig där efter 3 nångång, men var icke trött nå mer så klev upp och städade lite och läste ett tag innan jag hoppade i duschen och gjorde mig klar. Gick över till Karro en sväng och pratade lite medan jag väntade på att bussen skulle gå.
Tog bussen och åkte dit.
Var skönt att umgås med dig :) Var ett tag sen men allt verkade ändå som vanligt... Hoppas de blir snart igen ;)
Sen var det meningen att man skulle få träffa sötnosen men så vart det inte tyvärr :/ Så jag stannade kvar där borta till 22 ungefär och åkte sen till Karro och hängde där tills man vart trött och gick hem för att läsa.

Söndag har inte varit så värst givande, var och handlat lite på ica och sen kom min älskling hem <3

Som jag har saknat henne :) 
De gör ont i mig när hon är borta från mig :/

Men tänkte lägga mig och läsa sen blir det att sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback