Måndag...

Måndag igen...
Och veckorna börjar nu mera se ut som vanligt igen efter alla dessa röda dagar och helgdagar. Ja, fast även imorgon är en röd dag men den sista på ett tag iaf.
I frredags åkte vi till storheden för att Anna skulle få kolla på lindex om hon hittade nå kläder att köpa för på presentkortet hon fick i julklapp.
Jag hittade även kläder både till mig och Tindra på rean dom hade där.
Ett par jeans och en ny tjocktröja fick Tindra, vilket var hennes första par jeans :) Och till mig hittade jag en slags stickad tröja och en kortare tröja med ett linne till, riktigt billigt vart det iaf :)
Sen gick vi över till rusta och hittade lite småsaker som behövdes och ett ljusrör som går att ha året om och inte bara under jul, ska hänga upp den sen.

Jag vet att bilder på Tindras grejer jar blivit lovade och de kommer också, även bilder från hur vi bor kommer, kanske möjligtvis ikväll redan...
Jag måste bara idas föra in bilderna på dator och kanske ta nya nu när jag hängt upp lite nya saker :P
Vi får se hur det blir annars kommer dom upp imorgon istället.

Idag är det trettondagsafton och de hade varir roligt att hitta på nå, men inte många som vill göra de tyvärr :/
Saknar min sötnos nu när hon bor så långt borta och varken hon eller jag kan ta oss hur vi vill :S
Får komma hitta en dag som passa alla så vi kan träffas, snart helst... De är ju ändå min sötnos vi pratar om <3

Nåja idag blir det att fara in till stan för att lämna in papper till arbets och sen gå på stan och se om jag hittar lite nya kläder. Och nå annat kanske, ska iaf köpa mig en vit penna så jag kan göra klart Tindras bok till dagis nångång :)
Sen ska jag hämta Tindra från dagis och troligtvis hinner vi hem till 16 så hon inte behöver vara ändå till 17. Så ska hon stanna över natten hos mig, även fast det inte är min vecka. Men jag ville låna henne för mamma & pappa kommer imorgon för att hämta Anna och så frågade hon om jag hade Tindra. :) Så klart jag ska ha min gumma då så mormor får träffa henne =) Tindra går nu mest runt och säger mormor åt en massa saker :)

Nä nu har jag icke tid nå mera ska slänga mig i duschen så jag hinner torka håret och sen se om dom andra 2 är vaken än, så vi kommer iväg i lite bättre tid :P



Later....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va roligt att gumman e hos dig imorgon så jag får pussa på henne!!!!

Det är klart att hon säger mommo!!!!

Älskar Er!!!

2009-01-05 @ 11:53:52
Postat av: jonna

va söt du är:) är i luleå just nu men kim hade lovat att hälsa på en annan snart:/ hade velat träffa dig när man väl tagit sig hit. får se till att fråga angelica så du kanske kan följa med dem till oss iaf:) saknar dig sötnos <3 puss o kram

2009-01-06 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback