Ny vecka...

Måndag och de betyder ny vecka och såklart att jag har fått hem min underbara skatt till mig :)
Som jag har saknat en massa, fast jag träffar henne så gott som varje dag när hon är hos sin pappa men ändå...
Idag har vi varit lite kretiva eller jag har och Tindra har hjälpt till på sitt eget sätt :p
Klev upp kring halv 10 och Tindra strax innan 10 vi åt frukost och lekte på tills lunchen och sen drog vi på oss kläderna och åkte in till stan för att förnya Tindras garderob med lite större storlekar. Av presentkortet hon fick av sin fafar och de kom väl till pass, så de tackar vi för :)
Hittade skit fina kläder och endast sånt hon behöver köpte jag faktiskt :P

Här ska ni få se vad det blev :
3 stycken långärmade tröjor och en tjocktröja i randigt...
 

3 par byxor och den jag verkligen föll för var såklart dom svarta med blommor på :)

Var dom inte fräna? :)

Nåja gick på gubbdagis och köpte lite smågrejs och sen tog vi bussen hem svängde förbi ica och köpte bröd och bananer.
Väl hemma så packade vi upp allt och åt middag för att sen lek en massa och hängde upp tavlor i köket, som jag dock inte har tagit bild på än men de är inte klart så de får bli senare :)
Men gjorde något åt min stora tomma vägg i mitt sovrum iaf och de ska ni få se bild på hur det blev :
Före:


Efter:


Och dessa bilder är det som jag förstorade upp och köpte färglada ramar från Ikea:

Så enkelt att fixa till en tom vägg. Har ännu mera blider men inga fler ramar så de blir att köpa nästa gång eller så kanske jag får min söta mamma att köpa några tills dom kommer ner nästa gång ;D
 
Resterande del av kvällen spenderade vi framför tvn med några serier tills det var läggdags för damen och hon somnade som en stock just efter 7 :)
Och jag har hunnit springa ner till tvätt stugan för att tvätta upp hennes nya kläder så hon kan använda dom imorgon, vart lite smygtvätt så där på kvälls kvisten =)
Så nu är det rent och hänger på tork. Men nu tänkte jag se Csi och sen blir det att sova, så man orkar upp imorgon där efter 7 ungefär, för de är dagis som står på schemat och sen tänkte jag byta gardiner i köket iaf. Sen får jag se vad mer av julsakerna som åker bort och vad som stannar kvar nån dag till...



Godnatt!



Kommentarer
Postat av: mamma

va fina kläderna va!

Jag ska söka fram gardinerna när jag kommer hem!

Har lillan nattlinnet som gammelmommo kom med?

Fötterna har jag lusta att äta upp!!!

2009-01-14 @ 12:58:00
Postat av: Karolina

Broor, har du fått till internet ännu? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback