Tisdag...

En helt vanlig tisdag som vanligt alla veckor...
Har varit till arbets idag för att se del 2 av filmen, dock så följde jag med Karro in tidigare så vi hade några timmar innan jag skulle se filmen, Dom fördrev vi på stan med att kolla runt lite och äta såklart :)

Annars har det inte hänt nå alls. Inte än iaf...
Saknar min bebis :/



Ibland vet jag inte hur du tänker?
Säger du så endast för att såra mig?
Eller vadå?
Och inte hjälper de att du inte ens kan svara när man skriver åt dig, du gör bara sakern värre....
Men en sak hoppas jag att du vet, vad det innebär efter de här....?


Humöret har inte varit på topp på den senaste tiden, känner mig nere och de är mest för att tankarna får flöda fritt tyvärr :S
Behöver göra nå för att tänka på annat, men de är ingen som vill hitta på nå :/

Nåja ska slänga mig i duschen och sen göra nå annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback