Torsdag...

Känns som att veckorna bara springer iväg och dagarna försvinner bara så där.

Blir en snabb uppdatering nu för ska strax gå till Karro för att sen åka till storheden, ska bara betala den sista räkningen innan jag går. Fick äntligen mina penagr igår dock tyckte jag att det var lite men de verkar stämma trots allt...
Nåja får nya pengar om 2 veckor ungefär så nå ska det räcka alltid.

Känner för att plocka bort alla julsaker redan, men ändå lite för tidigt än med tanke på att jag alltid brukar ha kvar de längre än alla andra. Men vi får se väntar kanske 1 vecka till iaf.
Fick låna massa gardiner av mamma så de kommer nog bli fint här sen med lite nya färger och så...

Nä ska göra de där klart nu så vi kan åka, blir att köpa lite sängkläder om de finns kvar nå fina och kanske ett nytt täcke till mig, vi får se :) Och definitivt hårfärg för min utväxt börjar blir ganska så synlig :P
Och lite mat kanske skulle vara bra fast jag har en del i frysen men får fylla kylen lite mera helt enkelt då.

Blir och slänga upp ett inlägg senare idag eller ikväll med lite bilder och sådant :)


 
Hörs bättre sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback