Borta...

Nu har mamma åkta hem igen. Tråkigt ville inte släppa iväg henne alls. Men hon får komma snart igen :)
Och Tindra ville inte heller de utan hon skulle följa med mommo hem! =) Söt ungen min...

De var varmt och skönt igår så vi var ute hela dagen tills C kom och hämtade Tindra för att vara några timmar med henne iaf.
När hon åkte så drog vi ner till vattnet för att bada!
Haha eller Karro och Anna badade jag gick endast i till midjan max :D Riktigt kallt, en badkruka är vad jag är ;)
Hem sen och göra mat och väntade bara sen att min älskling skulle komma hem igen och de gjorde hon :) Saknade henne dom få timmarna hon var borta.
 =)

Idag klev vi upp och åt frukost sen gick vi över till K och solade (läs jag), tills pappa och Anton kom då vart det att hämta ut tapeter och sånt sen till storheden för nå ärenden och lämna in min telefon igen :S Suck tangenterna är trasiga igen och den hakar upp sig, Så vi får se om de blir bättre. Fick en låne telefon så jag har nå att använda tills den kommer tillbaka, annars hade det blivit jobbigt :P
Vi åt pizza till middag och tog det endast lugnt till Tindra vart trött och dom andra skulle åka hem..
Tindra somnade före 21 idag och de är tidigast på 1 vecka, så de är lite skönt för mig att få lite egen tid nu innan läggdags. Fast de är såklart tråkigt att inte ha mamma att kunna prata med på kvällarna...
Har ju såklart hunnit prata en massa med söt under dagen ;)

Nå vad som händer i veckan är inte mycket alls har lernia på onsdag och så fyller ju sötnosen Vilma år! :) Shit vad tiden går fort :D

Nå nu blir det lite tv sen sängen, måste ragga upp nån som vill göra nå med mig å Lillan under veckan också ;))




Söta du ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vadå? Jag solade ju också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback