.....

Var som sagt kalas i torsdags för söt Vilma och de var hur trevligt som helst. :)
Dock så stressade jag så mkt att jag glömde hennes present hemma, inte helt ovanligt :P
Ja efter kalaset så fick vi skjuts hem av Tindras farmor vilket var jätte snällt, tack!

Fredag var endast planen att åka in till stan med Karro som skulle till af så de vart en sväng dit och sen på stan för att köpa nytt smink åt mig.
Men efter så drog jag och Tindra till björks till Emelie och Vilma såklart =)
Tindra lyckades somna i vagnen på bussen så hon fick ligga ute och sova, så missade hon farmor & jossan som också var där ett tag.
Väckte Tindra efter ett tag sen lekte tjejerna en massa och vi pratade och sånt, fick mat och sen kom Emma och hämtade oss, men fick inte med oss vagnen så den är kvar där får hämta den nån dag här....

Efter C hämtat Tindra för att ha henne över helgen, så städade jag undan lite leksaker och sånt, sen fick jag besök men vi gick ganska så fort över till Emma för att kolla om de skulle bli fest och det vart det, så dom drog på bolaget och vi gick hem för att hämta lite och jag bytte kläder och sånt nödvändigt :)
Men allt som allt var det en mycket trevlig kväll trots att vi bara satt här utanför på altanen. =)
Var alldelens förlängesen sist ;)

Idag har man inte gjort många knop alls utan tagit det lugnt framför tvn bara och ätit pizza, gott!
Funderar på att gå hem och ta en dusch, eller om man gör det senare eller nå...

Min älskling i full fart :)


*Varför kan inget alls gå som man vill? Allt ska gå så fel som det bara går, blir så besviken på alla tomma löften.
Så less :S
Än igen så vet jag inte, tänkte att de skulle gå bättre denna gång men ja de vart som det vart....
Säg inte saker du inte menar och lova inget du inte kan hålla.
Vill inte behöva tala om allt för dig, inte vad du ska göra eller hur du ska vara...
Som de känns nu så orkar jag inte med de här. Känns inte värt.*

Tindra solar ;)

Saknar min tjej <3

Men imorgon kommer hon hem igen, är så tomt utan henne nu när jag haft henne hemma så länge :)
De blir allt för mig denna gång så nu får vi se vad veckan har att bjuda på.
 Just de Emelie påminn mig att påminna dig om de vi pratade om till veckan :) (Kasst minne ibland) ;D haha

Hejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback