Godnatt...

Är verkligen inge bra på rubriker!
Men de får duga.
Igår vart det att åka till dollarstore en sväng, vart barnenshus och skokanonen också.
Tindra fick sig 3 nya småbollar som hon verkligen älskade :)
Jag hittade ett par skor som jag för övrigt har använt idag och dom är super sköna att gå på stan med fast de är klack på dom. =)
Drog hem för att äta middag och ta det lugnt resten av kvällen.

Upp tidigt imorse för att göra mig klar och Tindra vaknade strax efter 7 vi gjorde oss i ordning, packade väskan och tog bussen in till stan där Tindras farmor mötte oss på smedjan. Lämnade dom där och gick till Lernia alltid lika kul. (eller inte) Men måste ju så..
När jag var klar så drog jag på stan lite hitta en super snygg tröja åt Tindra, lite dyr men tog en extra storlek större så hon kan ha den längre :) Plus att den är vändbar så de är egentligen 2 tröjor i en. Bild kommer sen.
Hittade mig ett par vita shorts också, lär ju bli skit snygga i dom när man blivit lite mera brun ;)
Gick och pratade med Emelie ett tag, tog en rök och gick sen för att möte upp min tjej och Annelie på stan så vi gick vidare till Willys för att handla middag.
Tindra fick bestämma och de blev "mosch"(mos) och köttbullar.
Gott var de, de tackar vi för!
Gick hem till A och åt och sådär sen kom även Emelie och gjorde oss sällskap ett tag och Jossan :)
Vi började gå mot bussen och fick A med oss som sällskap, dock så hade bussen gått för 5 min sen när vi kom dit så fick gott vänta 1 timme på nästa.

Men A stannade med oss snäll som hon är :)
Och Tindra var inte still mer än 1 min i taget så de vart en massa spring...
Träffade min älskade vän också, var ett tag sen sist igen. Men de fick han höra så :P De ska nog bli bättre nu...
Åkte hem iaf och fixade välling sen la sig Tindra och jag gick och tvättade sminket och Tindra somnade än en gång själv i sängen igen :)
Sa ju att jag skulle lyckas med de :D
Och man behöver inte vara hård för att de ska funka. Hör du de...?!

Nå men nu ska jag sova, blir Lernia imorgon också men har kollat så Tindra får följa med mig när det bara handlar om 1 timme max. Ska bli spännade att se vad dom säger :) Men de ska nog gå bara bra.



Godnatt på er!


Puss på dig ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ni kallt? Vi har bara 10 grader!!!

Vi syns snart!!!

2009-07-04 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback