Puh...

Trött tjej hära men så blir det när man har saker att göra.
Söndag kom och min älskling åkte till sin farmor, hon vart jätte glad att se henne men ändå lite osäker på om hon skulle följa med eller stanna med mig. Så hon stannade och sprang tillbaka flera ggr för att ge mig kramar och pussar, min sötnos =)
Saknar henne hur mycket som helst fast det bara har gått 1 dag sen hon åkte...
Och lär saknar henne mera för de blir nu första gången jag är ifrån henne 1 hel vecka :(
Hojja kommer ju avlida typ...

Var tvungen in till stan idag och fixa papprena så nu är det gjort så pengarna kommer på förhoppningsvis 2 veckor :)
Gick på kappahl en sväng och fyndade grejer på rean åt lillan :D haha okej nu ska jag verkligen sluta hon har fått så j-vla massa nytt nu den senaste tiden, men de gör inge är bara kul :)
Ska ta det lugnt ett tag med de nu iaf :p

Efter de drog jag till Emma för att umgås vart att äta mat och sen färga hennes hår och så, gick till Karro en sväng för att se vad dom gjorde. Gick tillbaka till Emma sen när hon kom hem igen och började ta ut slingorna och de tog ett tag! Från före 8 till 10 ungefär, men nu är det borta iaf. :)

Och snart blir det sängen och upp till lernia imorgon, nåja inte länge kvar nu med de. Längtar till en viss dag denna vecka för då händer de bra saker ;)
Men fortfarande hemligt ;))

Och grattis till min sötnos som fyllde 22 år idag! :D

Sen ser man vad som händer under resten av dagen imorgon, alltid blir de väl nå...


Saknar min älskling <3


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Dina veckor på lernia har ju gått fort :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback