Såå...

Så skönt väder de har varit...
Tisdag var det dock lite sämre väder så vi passade på att städa och fixa lite här hemma, gick en sväng till Karro sen innan jag förde Tindra till sin pappa nån timme så vi for och handlade, slapp åka buss för Emma har kommit hem :) Så vi åkte med henne. Skönt att inte riktigt behöva handla under stress, nåja fick med allt vi behövde.
Mötte lillan när vi kom hem igen och då var det nästan läggdags för henne..

Onsdag hade jag mitt sista samtal på lernia och de gick jätte bra ska bara skicka in nå grejs för feedback så är allt där klart, förutom ett papper jag måste få på skrivet sen.
Var kanon väder så jag åkte hem hämta Tindra som hade varit hos Emma under tiden, Tack bebis för de! :)
Vi gick hem packade med oss grejer för att vara på stranden och drog in mot stan, Tindra somnade på vägen så hon fick vila lite.
Väl på stranden mötte vi upp Emelie, Vilma, Therese & Oliver och hade de som bara skönt i solen var hur härligt som helst.
Tog det lugnt och även fast jag inte solade så har jag fått mera färg :P
Packade ihop oss innan 4 och gick förbi för att Emelie skulle fixa nå papper sen började vi röra oss hemåt.
I väntan på bussen så köpte vi Vilmas födelsedags present, hon kommer bli så fin :)
Väl hemma så gick vi till Karro och äta middag sen var det bara hem för att lägga Tindra.
Tog det mest lugnt och sen vart det sängen.

Idag har jag klivit upp kl 9 och Tindra sover ännu, få se nu hur länge det blir.
Ja när man talar om trollen så kom hon upp precis =)
Vi ska äta frukost och ta det lugnt, sen kommer Tindras farfar att låna henne några timmar och tar henne till Vilmas kalas.
Så ses vi där senare idag.
Vad jag ska göra under tiden är att städa de sista och sy ett par byxor sen ser det ut att vara bra väder även idag så kanske hinner sola ett tag också :)

Nä nu ska vi äta lite..


Och grattis till sötungen Vilma som blir hela 2 år idag!!!


Ser framemot helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback