Ojoj...

Vilken helg!!
Vart inte som jag tänkte men inte gör de nå, vart bättre så....
Haft sjukt bra väder och lyckas bränna mig en hel del på ena axeln, riktigt snyggt eller så inte :P men inte gör de nå, de går över på nå tag...
Iaf så orkar jag inte skriva om helgen nu utan de blir imorgon, ska se filmen nu och ta det lugnt ett tag.
Men jag kan säga en sak och de är att de varit en massa mys... ;)


Och min älskling har äntligen kommit hem, saknat henne så <3
Så nu är jag glad igen :)

Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande :)



Allt väl med dig och lilla Tindra i sommarvädret? :)

2009-06-29 @ 21:00:48
Postat av: Nath

Spännande :)



Allt väl med dig och lilla Tindra i sommarvädret? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback