Por favor lembre...

Tisdag var det idag och vanlig dagis vecka efter 2 veckors praktik.

Tindra är lika glad att få vara på dagis, lite ledsen när man ska lämna henne och de gör ont i hjärtat av att se henne ledsen men jag vet ju att det går över så fort jag gått och hon börjat leka med dom andra barnen :)
Igår var det en himla blåsig dag men Tindra ville gå ut och gunga och åka kana och jag hade lovat henne dagen innan att vi skulle göra de =) Blåsigt som sagt men Tindra hade lika roligt för de som tur var, fast hon är så bra på att anpassa sig till vad som helst. Vilket är väldans skönt :)
Efter vi lekt ett tag så gick vi in till Karro för att äta lite lunch och mera lek inomhus.
Resten av dagen tog vi det lugnt i den mån de går med en vilde hemma och sen vart det läggdags och några ensamma timmar för mig själv, de kan vara skönt ibland...

Uppstigning idag med en lika glad tjej som vanligt, de är verkligen en fröjd att vakna upp till denna underbara unge! :D Är man själv lite små trött så piggnar man till för Tindra har sån energi! Älskar de och henne <3
Efter jag lämnat Tindra så gick jag hem för att städa hela lägenheten från golv till tak ungefär och de behövdes kan jag säga för har inte haft ork att städa efter praktiken så de har fått vara.
Inte för att jag har gillat att ha de "smutsigt" hojja de är inget för mig men de ska inte hända igen och så kanske de lättar mitt städ beroende lite också för ett tag iaf :P

Nåja hämta min älskling efter dagis och gick till ica för att handla till middagen de som saknades, de vill säga ungefär allt :P Men inte gör de nå, man vet ju inte alltid vad man ska äta förrän kanske nån timme innan om man har tur!!
Tog de lite små lugn och gick sen hem för att lägga Tindra och själv fixa med lite småsaker. Väntar nu bara på att Tindras present ska komma vill ju se hur det ser ut irl också, men förhoppningsvis så kommer den snart :)
Nu ska jag se färdig ett program sen blir det att sova...




- Allt blir inte som man tänkt sig och ibland till det bättre -

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback