Såå...

Så skönt väder så de är inte klokt!
Kom underfund med att jag inte riktigt känner för att skriva vad jag gjorde i helgen riktigt, för jag vet att de finns en hel del snokare hära...
Men allt som allt så har jag varit i S under helgen och jag är hel nöjd över helgen och så ser vi ur det går.
Fick ett bra tips av en vän igår att jag ska göra de som känns bra för mig :) De var ett bra tips tack! Annars brukar jag mest stressa upp mig och sånt över de.. Men ska inte göra de denna gång...

Igår var de lite halv kasst väder igår men de gick ju, vi tog de lugnt hemma tills efter Tindra vilat och sen gick vi till Emma och Karro och drog till storheden för att handla lite diverse saker :)
Kom hem och fick höra en riktigt dålig grej :/
Tog de som mest lugnt grillade och åt mat, gick hem för att jag skulle hinna duscha innan lillan skulle sova. La Tindra och tog det lugn resten av kvällen pratade i tele och sån jag brukar göra :)

Idag hade jag Lernia som vanligt och min söta bebis som är så snäll, så hon kunde vara med Tindra :) Tack bebis!
Tog inte så länge som jag trodde så jag hann köpa ett busskort för 1 månad för endast 300 kr :P Riktigt billigt men nu har dom sommarrabatt och sånt. Men bra ändå billigare för mig :)
Drog till Emma där jag hittade henne och Tindra i sängen där dom låg och såg tv och hade de mysigt. Var riktigt varmt ute, varmare än jag trodde att de skulle vara så de var en trevlig överaskning igen!
Satt ute mest hela dagen och så köpte vi kyckling macka till lunch och satt i solen tills Emma och vicke skulle åka till stallet, då gick vi hem för att vila lite.
Se kom C förbi med lite kläder åt Tindra precis när hon vaknade igen och hon vart självklart glad över att se honom =)

Vi åt lite mellanmål och gick till lekparken men de var inte så hemskt kul där så vi gick på ica för att handla lite frukt och en glass åt älsklingen :D
Ni kan ju gissa hur hon såg ut efter hon ätit endast lite av den :P haha min sötnos <3
Var tyvärr ingen bild på de eftersom som hon var så kladdig så de vart att tvätta hela ansiktet och händerna på henns när vi kom in och kläderna åkte i tvätten ;D
Fick ett ryck när jag kände att det var hemskt mycket skräp på golvet i Tindras rum så jag satte igång att dammsuga hela lägenheten. Kan ju inte bara ta ett rum ;))
Haha ett problem jag har skura ska vi göra imorgon, om de inte ska vara bra väder såklart och de ser ut som de. Så de kan bli att fara till stranden, nån som vill hänga på? :)
Tindra vill bada och jag också kanske ;P haha Har inte badat än inte ens doppat fötterna....

Annars får vi se vad som händer :)
Och så hoppas jag på de jag planerat tills nästa vecka ;) Men de är hemligt än...
Nä nu ska jag se lite tv sen sova antar jag.

Men måste ju få skryta lite om min tjej som somnade helt själv i sängen idag nu på kvällen :D Har ju suttit där inne vid sängen tidigare men idag så gick jag och tvättade sminket medan hon åt sin välling och när jag kom tillbaka så hade min älskling somnat :)

Min underbara unge <3

Här har hon sin Hello Kitty dress på sig men syns inte så bra, fast fin är hon i den :)

Hörs...


Min mjukis ;))

Kommentarer
Postat av: Emma

De var så lite så, de var bara roligt så kommer man ju sen upp på morgonen också, bara säga till om du behöver barnvakt igen men i veckan kan de bli lite svårt eftersom att vi är ute i rosvik, men ska kanske hem imorgon så:) men de är ju bara att höra av dej:) Puss bebis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback