We can...

Har inte alls haft speciellt dålig väder nu dom första dagarna i veckan... :)
Så skönt med lite sol igen!
Igår tog men en sovmorgon sen fick jag lite små bråttom när jag såg efter ett tag att klockan var mer än jag trodde efter ha suttit vid datorn längre än jag skulle.
Så jag hoppade i duschen och gjorde mig klar för att sen hämta min älskling tidigt från dagis. En sväng på ica sen tog vi bussen och åkte ut till Björks för att umgås och leka med Emelie och Vilma, eller ja Tindra och Vilma lekte mest :P
Hade de otroligt skönt ute i solen i lekparken sen gick vi hem till dom för att äta middag och de tackar vi för att vi fick äta med dom :)
Gick ut på deras baksida sen och satt mera i solen och åt lite glass och tjejerna fick åka cykelvagn utan cykel då :) De tyckte dom var himla roligt!
Strax innan 7 packade vi ihop och gick till bussen för Tindra skulle hem till sin pappa för att sova. skulle gärna stannat längre men vi får ta och göra om de nån dag Emelie! :)

Lämnade Tindra och gick sen hem med vagnen och bytte kläder. gick sen till Karro och Anton för att ta det lugnt och glo tv ett tag innan de vart att gå hem igen för att sova.
Var på Lernia idag halv 9 så nå vettigt har man gjort idag iaf :)
Tog en sväng på stan efter de för att fördriva tiden lite. Hittade mig ett par jeans på Stadium för 50 kr! Dock så måste dom sys in lite men de gör inge när de var så billigt...
Hoppade på bussen till skokanonen, fick höra att dom hade billiga ballerina skor och väl där hittade jag mig ett par såna för endast 50 kr de med :P Riktigt nöjd.
Åkte hem och fixade papper som skulle skickas in för att det ska komma pengar, men nu är det gjort så.

Nu har jag inte tid att sitta här nå mera för nu ska vi äta grillat med pommes och sallad :D Gott ska det bli!



Du är söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback