Helg...

Fredag kväll/natt nu redan, veckan har sprungit förbi...
Torsdag var en helt vanlig dagis dag och efter dagis var vi hos Karro tills det var läggdags men denna kväll fick hon se 1 period hockey innan hon la sig för att sova :)
Och jag fick min tid och såg klart på hockey! Dock så förlorade dom igen.... Nåja sånt händer och jag tror inte att jag riktigt har nerver för att se på hockey, är då glad att jag var själv så ingen behövde se mina hopp och grejs jag hade för mig :p Hahah

Nå imorse var det uppstigning strax innan 8 och vi lekte på med en massa olika saker sen tog vi en promenad och sen hem igen för att Tindra skulla vila. Trodde hon endast skulle sova 1 timme som hon brukar men den här gången drog hon till med hela 3 timmar!
Trodde ju inte jag skulle hinna duscha och sånt innan hon vaknade men så fel jag hade, så nu måste jag kliva upp tidigare imorgon för att hinna göra de... Jaja inget att göra åt, för jag vill ju känna mig lite trevlig när man får besök :)
Ska bli trevligt var ett tag sen sist.....
Och så ska jag få en efterlängtad grej som ni får se sen vad det är :P

Retsen av dagen och kvällen spenderade vi här i soffan mest och åt tacos till middag eller jag och Karro åt de medan Tindra åt kycklinggryta istället :) och lite gurka men de slutade med att hon satt och plockade upp gurkan ur skålen och gav mig och Karro de istället för att äta själv :D Min sötnos =)
Såg lite tv och la Tindra kring halv 9 väntade tills hon somnat gick sen ut för att ta en rök med Emma och Diva och pratade en massa som vanligt :P
Åt godis och såg film tills för 1 timme sen då Karro gick hem och jag sitter nu här och de finns absolut inget att göra eller att se på tv heller för den delen... Trist men det blir nog sängen ganska så snart så man inte är helt borta imorgon. :)

Och just de har ju även fått tjockis Tussan hit på besök ett par dagar så nu behöver jag inte sova ensam i min stora säng :P hihi
Så de blir det sista att säga nu, kommer en uppdatering imorgon om vad som hände under dagen ;)



Godnatt!

¤ You spin my head round, round and round ¤

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att ni inte har halt ute!

Det har vi!

Pussa lillan från mommo!

Kramisar!

2009-03-14 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback