Lördag...

Lördag idag och klockan är inte mer än halv 10, har varit vaken sen strax efter 8. Fast egentligen först där kring 6 tiden men som tur var så somnade Tindra om nån timme till, skönt! :)
Inte som igår då vi klev upp före 7, fast då hann vi ju träffa Mommo innan hon åkte till jobbet och de vart Tindra nöjd över när hon fick vinka av mommo på morgonen :)
Hon går runt och ropar efter mommo! ungefär lika mycket som hon ropar efter mamma! :P Sötnosen min <3

Under hela veckan har vi klivit upp innan 7 så idag kan man säga att det vart lite sovmorgon, skönt! Men nå tar det att kliva upp så tidigt, blir så trött på kvällen och de blir att lägga sig mellan 23-01 ungefär.
Fast så har det inte varit hela veckan, har blivit senare också och de känns sen på morgonen när det är dags att kliva upp med lill tjejen :)
Men man vänjer sig, får ju sova lite längre nu till veckan då hon ska till sin pappa igen.
Kommer såklart sakna min sötnos <3

Igår gjorde vi inte så värst mycket var ute 2 ggr på dan med Tindra och lekte i snön och sånt där, sen kom mommo hem och dom andra for till stan för att handla och köpa hem pizza till middag :P Gott!
Var ganska så mycket kvar så de räcker nog ett tag till. Men Tindra tycker de är gott så de gör absolut inget alls :)

Idag vet jag inte alls vad som händer de får man se. Men jag vet iaf att mamma håller på med bulldeg så de blir bullar sen iaf :)
Sen kanske man får besök, vi får väl se...



Nej nu ska jag leka med Lillan sen blir det en dusch och sen ser man vad man gör :)

Puss ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu vill vi se hur bokhyllan ser ut!!!

Pappa väntar på bilden!!!

Såg du i reklamen att den var 200 kronor billigare!!! Tror du pappa svor något!!!

kRAMISAR!!!

2009-03-31 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback