Morgon...

Söndagen var som mest bara lugn och vi myste på här hemma och gick sedan över till Karro och Anton för att dra med dom till ica och även Tindra gick till ica helt själv, dock så vart hon lite trörr på hem vägen och skulle mest härja runt så hon fick sitta i famnen en bit :)
Gick hem till oss och Tindra drog en vila på 30 min ungefär, för att hon skulle orka vara med pappa lite innan läggdags. Tänkte duscha henne men när jag frågade henne så ville hon inte duscha, så frågade henne om hon skulle duscha hos pappa då svarade hon: mm!
Och så vart det också :)
Efter lite lunch och mera lek med Anton så tog vi på oss kläderna och gick ut igen för att gå till C och TIndra ville gå själv så de fick hon, men efter en bit så lyfte jag upp henne i vagnen så hon fick åka resten av biten :P Vilket var kul eftersom Karro & Anton lärde henne att sätta sig på en och säga: Jihha! :D Så sa hon även när hon satt på vagen, söt ungen där :)
Lämnade henne där och gick hem igen och sedan till Karro där jag var ett tag innan jag gick hem för att Emma skulle komma och hämta hem Tusse så jag hjälpte henne hem med alla sakerna och så pratade vi en massa som vanligt :P
Tog det lugn resten av kvällen hann även städa lite däremellan, sen vart det en tidig kväll och såklart lite prat med .... ;)

Igår vaknade jag tidigt kring 9 tiden och såg att det var snöstorm ute igen.. Suck..
La mig i sängen och läste till halv 11 sen klev jag upp och åt frukost och gjorde mitt, sen jag jag över till Bror så gick vi för att köpa kycklingmacka till lunch/middag och gott var det :)
Hängde där ett bra tag sen kom E & D förbi och genast vart man rikare :P Alltid kul att få pengar...
Gick hem där efter 7 för att ta en dusch och göra mig klar, åkte iväg en sväng men vart inge länge tyvärr. Men det ordnar sig ska ses idag mera istället :)

Resterande del av kvällen/natten var jag som mest hemma fast det är alltid kul med sällskap ;)
Vart inte alls så himla sent och vaknad kring 10 idag, så nu sitter man här och dricker lite yoghurt till frukost och tar det lugnt endast.
Måste in till stan idag för att l'mna in papper till fk och tänkte kolla om jag hittar en ny jacka åt Tindra, den hon har är lite liten och så gillar hon att ha jacka och byxor istället för overallen ibland :)
Så får se vad man hittar, kanske hinner med andra ställen också vi får se, beror på vad K & A känner för att göra :P
Sen får jag se om de blir en sväng till sunderbyn för att hälsa på E och hålla henne sällskap en stund, får se hur hon mådde. Stackarn, tänker på dig E :) Hoppas du blir frisk snart.

Nej nu orkar jag inte sitta här nå mera kanske slänger mig i sängen en stund till på ett tag ;) hihi
Vem sa att den var tom?! ;D hahah

Ha en bra dag och som vanligt avslutar jag med en bild på mitt hjärta <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback