Ny vecka...

Igår var dagen mest lugn med dock så städade jag hela lägenheten för de har jag inte hunnit göra under veckan, så det vart att göra de igår.
Gick en snabbis till ica för att köpa mjölk och sånt så de finns tills jag hinner handla bättre.
Sen kom ju min älskling hem så vi hängde upp hennes blöta tvätt och gick sen till Karro för att äta middag och lekte lite, men dock så var lill tjejen rätt trött så vi gick hem strax efter 6 och Tindra la sig att sova redan kl 7. Och de är ovanligt för att vara en söndag men inte gör de nå.
Idag klev hon upp först strax efter 9 så vi tog lite sovmorgon och fixade och donade här hemma, gick sen ut en sväng för att leka lite men dock så blåste de så de var inge kul att vara ute alls...
 Utan vi gick hem och började tvätta istället, vilket inte var de lättaste att få ner allt i källaren plus en Tindra :) Men de gick som tur var och nu är allt rent igen :P

Tindra tog en vila sen och jag tvättade vidare och tog det lugnt en stund sen var det full rulle igen så vi gick ut och till ica för att köpa de som saknades till middagen...
Vi åt och ritade och hade de allmänt mysigt tills för en liten stund sen då hon fick lägga sig för natten. Skönt med lite egen tid nu resten av kvällen :)



Och resten av kvällen kommer jag spendera framför tv och äta semlor... :P
Tro det eller ej men nu ska jag se hockey!! :D

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback