Onsdag...

Mitt i veckan är vi nu och de rullar på som vanligt.
Dagarna är som vanligt med dagis och allt sånt, har varit att vara hos Karro efter dagis till läggdags ungefär och nu 2 dagar i rad har Tindra varit trött så hon har fått lägga sig redan halv 7 :)
Skönt med lite tid för mig och så är jag ju med henne hela dagarna ungefär, så de gör inge att hon lägger sig tidigare.

Idag har Tindra varit helt vild under eftermiddan och kvällen härjat på som tusan både med katten och med oss :) Och stökat runt som vanligt :P Men inte gör de nå moster städar sen :D hihi
Tindra har blivit jätte duktig med språket nu och härmar så gott som varje ord och har börjat räkna lite :) De är så kul att se henne utvecklas. Och på dagis går det toppen, hon älskar verkligen att vara där men blir såklart super glad när man kommer och hämtar henne :)

Imorgon är det dagis som vanligt sen har vi ledigt fredan så vi får se vad som hittas på...
Sen är det snart helg också, ska bli skönt men ändå inte för de betyder ju att det blir söndag också och då åker Tindra till sin pappa :) Men än är det många dagar vi har kvar att mysa tillsammans <3


Hade inte mer än så här att skriva idag och nu ska jag se Hockey!! :D
Och jag vet ju vems fel de är att jag börjat se hockey....! :P

Nä nu till matchen :)

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Lillan ser helvild ut på bilden!

Saknar Er!!!

Pussar o kramar!

2009-03-12 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback