Stan...

Tisdag redan idag och har varit bort nästan hela dagen...
Men vi kan väl börja med dom andra dagarna först innan vi tar dagen.
Söndag vaknade vi tidigt som vanligt och klev upp och härjade på tills det var dags att åka, dock så var det lite dåligt väder på vägen hem så vi vart lite sena. Kom till lule strax efter 4 tror jag klockan var och vi for och lämnade Tindra på en gång :)
Sen hem och lämnade av alla grejerna och ut till storheden för att köpa en tvhylla, som jag fick av mamma & pappa och de var jätte snällt så tack så jätte mycket! :)
Vi började skurva ihop hyllan på måndag så största delen av dagen gick åt att göra de, men kring 6 tiden så orkade vi inte nå mera och lämnade resten.
Vart bara en lugn kväll med snack med massa  folk på msn och tv tittande. Alltid trevligt. Speciellt du ;)

Vaknade tidigt imorse då, redan kl 9 av mig själv fast de beror väl på att man stigit upp före 7 nästan varje dag förra veckan...
Så jag fortsatte själv när jag ändå hade lite tid att döda innan man skulle göra sig klar. Fixade resterande själv med massa hyllor pluggar för skruvhålen och skåpluckor varav  en var i glas och ganska så tung men det gick iaf :P

Men bild kommer på den sen, fast inte förrän jag har fixat grejerna som ska vara i den :) Blir ju före och efter bilder så man ser hur det har sett ut och ser ut nu mera...
Måste även kasta kartongerna dom ligger och tar massa plats i hallen. Just de jag fick även en torkställning av Mamma & Pappa som kommer väl till användning så man slipper springa så många ggr ner till tvättstugan, så de ska bli skönt och så luktar det alltid så gott när man hänger upp tvätt i lägenheten :)

Ja iaf så idag vart det att åka in till stan med E & K tog bilen dit så de var mest skönt, for och tankade först så vi tog oss nånstans också. Sen lämnade några papper och sen för att parkera, gick sedan in till stan och på alla möjliga affärer men hittade endast 2 ögonskuggor för 9 kr styck.
 Dock så fanns det en massa man ville ha men allt ska ju vara så dyrt :P haha men de blir att köpa nå fint sen, nångång ska även jag unna mig lite nya kläder.
 För alla säger att Tindra redan har så mycket kläder så ska ta det lugnt med de för ett tag! =)

Iaf så for vi vidare ut till dollar och hittade nytt schampoo och en dricka. Kom på att vi ville fara på storheden också och de vart rusta, coop, max och maxi till sist, mer hann vi inte för klockan hade redan blivit efter 7. Så vi har varit runt på en massa stället sen strax efter 2. Men kul hade vi och så var det gott med lite max mat till middag :P
Jag vart dock lite irriterad där ett tag och så fick man aldrig ett svar sen heller, men jag hoppas du lyssnar iaf....

Drog hem sen, var och kollade på tjockisen också och större kommer hon bli och visst blir de 6 st bebisar Emma?! :D hahah
Och btw bebis tack för att du finns :)

Nu ska jag se Desperata hemmafruar och resten som jag brukar se på tisdagar och hoppas på en viss sak ;)
Men jag har dessutom en annan sak planerad denna vecka så något mera händer det iaf.
Dock så trodde jag att jag skulle få träffa min älskling imorgon men inte de, roligt att man får veta de också...
Jaja men fredag ska jag träffa henne iaf :)



Hörs sen... ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

varsågod gummande e du värd och lite till!

Pappa väntar!!!! BILD!

Kramisar!!!

2009-04-01 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback