Såja...

Så nu har man äntligen fått klart de, eller ja de var nån timme sen men de tog tid också att få ihop allt. Speciellt med tanke på att man har en så hjälpsam Tindra som ska vara överallt och pilla i precis allt :P
Men de gick ändå trots allt...
Dagen började med att jag klev upp tog en dusch och sen vaknade Tindra och vi åt frukost och lekt på tills min momor ringde och sa att dom var nästan framme hos mig. Så dom kom upp en stund och lämnade de dom hade med sig till mig :) Sen åkte dom vidare till dom andra. Dock var Tindra lite blyg när dom kom =)
Men ni ska ju självklart få se vad dom hade med sig som vi har fixat ihop under kvällen, lagade chili con carne till middag och de gick ner även för Tindra med macka till såklart :)
Och de här var de jag fick:
Före:    Efter:
  

Resten av kvällen har jag kikat lite på tv och håller på att tvätta så Tindra har rena kläder tills imorgon då hon ska åka till sin pappa.
Kommer sakna min tjej en väldans massa <3




Men nu ska jag tvätta ansiktet och hämta tvätten sen lär det bli sängen känner jag :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh malmsängarna är sååå snygga! (har en likadan men i en annan färg) fast fan vad jag har blåmären i smalbenen efetr sängen (slår mig på ramen hela tiden) :-D

2009-03-15 @ 08:38:27
Postat av: mamma

Den passade ju bra in i ditt sovrum!

Håller med Lotta, jag slår i tåna nästan varje kväll! Pussar och kramisar!

2009-03-15 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback