Tisdag...

Då har ännu en ny vecka börjat och denna vecka är man utan min älskling...
Saknar min tjej <3
Men som tur är så träffar jag henne imorgon nån timme :)

Och sista dagen under helgen så hade vi bara massa mys tills Tindra skulle till sin pappa. Och där efter var jag bara hos Karro resterande del av söndagen.
Har inte alls gjort mycket under gårdagen var mest hemma, sen till Karro en sväng och sen var man med Emma resten av kvällen. Alltid trevligt :) Massa snack som vanligt och sånt kul :P
Idag har jag städat lägenheten gjort allt utom att skura men de gör jag imorgon istället orkar verkligen inte idag. Tänka dra en dusch också men ska kika på vänner först iaf. Sen blir det nog att gå till K och se vad man gör sen.

Vill verkligen ha mina pengar nu, dom skulle ha kommit idag men som vanligt så icke. Kommer säkert på torsdag fast det inte ska ta så länge :S Riktigt irriterande börjar det där bli.
För jag skulle verkligen behöva handla, de ekar i mitt kylskåp nu mera :D Så de är i stort behov av att fyllas lite grann. :)

Har inte alls mycket att säga idag kanske sen om man har gjort nå kul =)
Väntar ju på en grej ;)


Tindra när hon äter banan :)

Nä nu ska jag kolla klart på de här och prata med trevligt folk på msn sen duschen..

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback