Don´t tell...

Helgen har gått riktigt fort denna gång...
Fredag var endast lugn med film och sånt hos Karro så de var bara skönt.
Lördag städade jag lite och sånt hängde hos Karro tills jag vart upphämtad av en kompis som skulle in till stan där crusingen höll till såklart. Åkte inte runt alls utan var bara nere i södrahamn och pratade med massa folk, trevligt var de men en massa poliser såklart så man fick se upp med vad man gjorde :P
Vart en sväng in på fiskekyrkan för en öl och mera snack men nå snubbar, tills M ringde då jag gick ut för att prata med han men de slutade med att jag åkte med i deras bil istället. Mötte upp dom andra senare på kvällen.
Iaf så var det en trevlig kväll, trevligt folk, fick svar på en massa frågor som jag funderat på ett bra tag så de känns bra de.
Vart en sen kväll somnade inte förrän halv 6 imorse och klev sen upp kl 11 och tog det bara lugnt tills min älskling kom hem från farfar :)
Resten av dagen har vi endast myst på och varit ute i de varma vädret blåste lite men inte kallt dock. Fast nu har ju Tindra hunnit bli snorig så de är lite synd, men skulle ändå vara sämre väder imorgon så vi får se vad vi hittar på :)
Hoppas på att Tindras present ska komma så ska jag fixa de på fredag så hon får se de först på lördag när hon vaknar, tror absolut att hon kommer gilla de :D

Såklart de hände mera under gårdagen men de är inget som jag orkar skriva om hära utan de stannar mellan de personer det handlade om :)
Nu ska jag tvätta ansiktet och kolla lite tv sen blir det sängen ganska så tidigt skulle jag tro, börjar känna mig lite små trött så då är det lika =)
Ska slänga iväg ett sms kom jag på nu innan jag glömmer bort det...


Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallo!

Lillan fyller inte år utan det e mommo som fyller!!!

Så du har väl en present till mommo oxå?

Kramisar!

2009-05-31 @ 20:54:59
Postat av: Emelie

Hej!

Ja självklart kan vi ses ngn dag i veckan. Flickorna fullkomligt älskar varandra! :)

Dom var ju med varandra från morgon till kväll hela fredag + lördag. Dom kramas o pussas. Inte ens lite gnäll lr tjaffs dom emellan, bara ren kärlek ;)

Hade varit kul att fara till lekparken där i stadparken o busa med dom, för den är bra anpassad för deras storlek :)

Vilken dag passar dig bäst? Tänkte så kan jag hämta hem Vilma från dagis, så möts vi där =)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback