Lite...

Sol har man haft igår och idag också för den delen :)
Hoppas det blir mera sånt... Nu kan det verkligen bli sommar anser jag iaf!
Tindra åkte ju som sagt till sin pappa i söndags och innan de så hann vi gå och hämta Tindras bilstol från Emma och vara ute en stund innan han kom för att hämta henne.
Och resterande del av dagen tog man det endast lugnt, nästan lite för lugnt kändes det som för man saknade ju att ha en liten att busa med :)

Men iaf så måndag gick i en rasande fart med diverse grejer man gjorde men inget som riktigt är värt att nämnas här.
Lagade mat och tog nån rök men Emma och Kj som även var där...
 Och Tindra fick en tröja av sin pappa tidigare i veckan så här såg den ut :

Ni ser ju vad det står på den :P
Lite små söt :) Eller nä otroligt söt :D

Idag har jag inte en aning om vad som händer, men mest troligt inget alls.
Få se sen om man gör nå men E, skulle kanske ha gjort det nu men hon var tvungen att åka till stallet och hjälpa till istället :) Så man får roa sig på egen hand då :P
Men de som lever får se!

Just de ska ringa ett samtal så jag får de fixat så fort det bara går :)
De är det enda jag har att göra under dagen som är viktigt...
Nu ska jag gå över till Karro och se vad hon hittar på.


My Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback