Sista...

Sista dagen på praktiken imorgon och jag har verkligen gillat att vara där.
Så får se sen om de blir nå mera...
Iaf så har veckan endast gått ut på att "jobba" och hänga hos Karro som lagat mat även denna vecka :) Förutom idag då jag hämtade min älskling från dagis efter praktiken, för att hennes pappa har åkt utomlands.
 Gick till Karro för middag och sen hem och fixa över lite kläder i en mindre väska som Lillan ska ta med till Farmor imorgon efter dagis, som kommer bli en kort dag för henne :) Lämnar henne där halv 9 innan jag ska iväg och sen så hämta Farmor redan kl 12.
Kul för lillan att få umgås med Farmor och sen Farfar i helgen :)

Så här ser vagnen ut som Tindra fick i 2 års present av Gammel Mommo & moffa :
 

Hon älskar den verkligen kör runt med dockan i och massa andra av hennes saker =)

Nå ska nu fixa Tindras present från mig så jag hinner få klart de och allt sånt, ska även tvätta färdigt sen blir det sängen i tid ikväll för de tidig uppstigning och så ser jag framemot sista dagen för M ska jobba imorgon :P
Jaja hörs sen...


Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får jobb där när det har vart så bra!!!!

Kul att lillan kör med vagnen!!!

Pussa och kramar!

2009-05-29 @ 12:51:47
Postat av: Karolina

Haha, jag vet att du kommer att sakna kläderna mest av allt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback