All new...

Först vill jag tacka min syster för den fina designen och för att hon varit med Tindra när jag jobbat :)
De är guldvärt, tack broor :P

Söndag och de var tungt att åka och lämna lillan på Tuna :/ Men hon har saknat sin pappa och med all rätt när hon inte träffat han på 1 hel vecka...
Plus att hon tyckte de var kul att åka buss utan att behöva sitta i vagnen :)
Tog det lugnt resten av kvällen med Karro och såg tv och sånt.

Har rett ut lite andra saker också ikväll och de behövdes allt var upp och ner, är nog bara en sak till som ska ordnas nu...
Får väl se.

Nåja veckan är full med grejer, blir att jobba 3 kvällar, skulle haft en intervju men tror jag skippar den eftersom jag inte har allt som behövs för de jobbet, fika med A :)
Och sen hinna umgså lite med folk såklart =)
Just de kom just på att jag ska fråga min bebis om en sak ;)

Ska se lite tv och sen blir det att sova...
Ska jobba imorgon! Får hoppas de går bättre då än tidigare dagar...


Natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va fin designe! Karro e duktig!

Nu ska du ta det lugnt och andas genom näsan, stressa inte upp dig!!!

Mamma älskar dig!

2009-11-09 @ 07:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback