Grow up...

Lite skrattretande att folk inte har bättre för sig än att skvallra om saker som inte är sant, så omoget...

Ja iaf så jobbade jag i måndags och de vart min sista dag där, dom tyckte inte att jag skulle klara av svårare projekt. Nåja jag är inte ledsen över de, hittar hellre ett jobb med bättre tider.

Dagarna har varit lugna, var hos Emma idag och hängde lite.. Sen hämtade vi mat och tog de lugnt och såg tv och bara var resten av kvällen.
Har egentligen inget att säga eller skriva rättare sagt.

Inte mer än att jag saknar min älskling <3



Jo just de, läste en grej igår och frågade om den idag och besviken vart jag.
Men vi pratade lite eller bytte ord via sms, men kom överrens om att träffas att prata, för de kan behövas. Speciellt när det är nån som sprider ut saker som inte har nån sanning i det överhuvudtaget!
Väx upp säger jag bara...
Nåja vi ska ta det imorgon så vi får reda ut de där...


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback